جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرّسی با بیان اینکه فشار اقتصادی و روانی بر روی ملت زیاد است، گفت: تجمع امروز اساتید و طلاب استان یزد به معنای زاویه داشتن با نظام و دولت نیست و فقط برای رساندن صدای مردم به گوش دولتمردان جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد پیش از ظهر امروز در تجمع علما، اساتید و طلاب استان یزد، در واکنش به شرایط اقتصادی کنونی کشور که در مدرسه علمیه مصلای یزد برگزار شد گفت: تجمع امروز اساتید و طلاب استان یزد به معنای زاویه داشتن با نظام و دولت نیست و فقط برای رساندن صدای مردم به گوش دولتمردان جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، شرایط کنونی کشور با به مانند هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: جمهوری اسلامی در این سال ها سختی ها و مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشته توانسته از تمامی آزمون ها سربلند خارج شود و مطمئن هستیم که در این شرایط سخت کنونی نیز با همدلی و همراهی با یکدیگر، پیروز و سربلند خواهند شد.

وی تصریح کرد: دشمن در این سال ها سعی داشته تا نظام اسلامی را دچار مشکل سازد و از بین ببرد و به همین دلیل در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، فشاری های مختلفی را بر ملت ایران اعمال می کند تا مردم را از نظام و جمهوری اسلامی خسته کند و این در حالی است ملت غیور ایران در این سال ها نشان دادند که اگر مشکلی برای کشورشان پیش بیاید با صبر و حوصله در برابر ناملایمات ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس فشار روانی بروروی مردم بسیار زیاد بود و امروزه نیز به علت فشارهای اقتصادی و روانی بر روی ملت زیاد است، تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس همه مردم یکپارچه و همدل دل و همراه ولایت حرکت می کردند تا به نتیجه اصلی خود دست یافتند، امروزه نیز اگر بخواهیم به پیروزی برسیم باید با همان مدل گذشته رفتار کنیم.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد یکی از معضلات کنونی کشور را استفاده حزبی و خطی به جای استفاده از نیروی انسانی دانست و گفت: این مسئله یک نقطه ضعف بسیار بزرگ برای جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به خاطر اشرافی گری برخی از افراد، به جای اینکه این جنگ اقتصادی و دفاع در مقابل هجمه اقتصادی دشمن به مانند هشت سال جنگ تحمیلی مقدس بشماریم، خود را به عنوان مطالبه گر غیر فعال در جامعه می بینیم اظهار داشت: این مسئله نیز یک نقطه ضعف است و همه آحاد مردم در دوران دفاع مقدس، جنگ را یک امر معنوی می دانستند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha