چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام مبلغ جهادی

حوزه/ مسئول ستاد طرح معراج، از برگزاری اردوی جامع آموزشی ویژه طلاب مدارس علمیه خوزستان خبرداد و گفت: در این اردوی ۲ روزه، یک سری کارگاه‌های آموزشی را برای طلاب تدارک دیدیم تا آن با آمادگی کامل بتوانند در عملیات فرهنگی منسجم در مدارس تحصیلی، شرکت و ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام یزدان پرست، مسئول ستاد طرح معراج اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی جامع آموزشی ویژه طلاب مدارس اهواز، بیان کرد: ستاد طرح معراج اهواز، همه ساله با آغاز فصل بازگشایی مدارس، طلاب و روحانیون را برای انجام کار فرهنگی و تبلیغی، به مراکز آموزشی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اعزام می‌کند؛ از این رو برای آمادگی مبلغان، اردوی جامع آموزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر اعزام و عملیات فرهنگی، نیاز به آموزش دارد، گفت: در این اردوی ۲ روزه، یک سری کارگاه‌های آموزشی را برای طلاب تدارک دیدیم تا آن با آمادگی کامل بتوانند در عملیات فرهنگی منسجم در مدارس تحصیلی، شرکت و ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام یزدان پرست، آموزش کارگاهی مطالب، مباحثه محتوای آموزشی و انتقال تجربیات را بخشی از بخش‌های اردوی جامع آموزشی دانست و افزود: برگزاری «۳ کارگاه پرسش و پاسخ با موضوعات بصیرتی، معرفتی، اعتقادی و تربیتی»، «۱ کارگاه نماز که نحوه بهتر برگزار شدن نماز در مدارس از نظر کمیت و کیفیت را بررسی می‌کند»، «۱ کارگاه عملیات‌های فرهنگی که مبلغ باید در مدرسه انجام دهد» بخشی از برنامه‌های اردوی جامع آموزشی طلاب طرح معراج اهواز است.

مسئول ستاد طرح معراج اهواز، با اشاره به دیگر برنامه‌های اردوی جامع آموزشی، گفت: «اخلاق در تبلیغ»، «ضرورت تبلیغ در مدارس» و «جلسات پرسش و پاسخ» از دیگر برنامه‌های اردوی جامع آموزشی است.

وی در پایان با بیان اینکه این اردو ویژه طلاب مدارس علمیه اهواز و دو مدرسه شهرستان اندیکا و شوشتر است، اظهارداشت: این اردوی جامع آموزشی از چهارشنبه ظهر لغایت پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در پادگان شهید مسعودیان با شرکت ۳۵۰ طلبه و همکاری بسیج طلاب استان، برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha