جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر انقلاب در حکم انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی

​حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان گفت: امروز که حجت الاسلام و المسلمین قمی که اتفاقا از نیروهای جوان و مستعد کشور می باشد از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مسئول و متولی یک سازمان بسیار تاثیر گذار انتخاب شده اند، نشانه اعتماد و باور امام خامنه ای به توانایی نسل جوان دارد.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به جوانگرایی در انتصابات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: بی شک همه به این امر اذعان داریم که نیروی جوان و صد البته با تجربه، می تواند یک سازمان یا نهاد را به بهترین نحو ممکن اداره نماید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: البته منظور این است که به کارگیری مدیریت جوان می تواند پتانسیل هایی در خود داشته باشد که نیروی قدیمی تر از آن بی بهره باشد یا به اصطلاح مدیر قبلی تمام انرژی خود را برای شکوفایی سازمان مورد نظر خود هزینه نموده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی به عنوان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انتصاب این نیروی جوان از سوی رهبر معظم انقلاب دارای چند نکته ظریف است. این انتصاب از حسن توجه امام خامنه ای به انرژی و توانایی نیروهای جوان این مملکت حکایت دارد و همچنین نشان می دهد که مقام معظم رهبری به خوبی می دانند جوانان می توانند در صحنه های گوناگون تحول آفرین باشند.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به خدمات ارزنده حجت الاسلام و المسلمین خاموشی در مدت ریاست بر سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: البته نباید از زحمات و خدمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین خاموشی غافل باشیم، در طول مدت ریاست ایشان شاهد تحولات کمی و کیفی بسیاری در این سازمان فرهنگی و تاثیرگذار در سطح کشور بودم و به اصطلاح وی زیرساخت های مورد نیاز برای امور فرهنگی را برای نیروی های جدید و تازه نفس مهیا نمودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز که حجت الاسلام و المسلمین قمی که اتفاقا از نیروهای جوان و مستعد کشور می باشد از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مسئول و متولی یک سازمان بسیار تاثیر گذار انتخاب شده اند، نشانه اعتماد و باور امام خامنه ای به توانایی نسل جوان دارد.

وی با اشاره به اینکه همواره رهبری بر استفاده از نیروهای جوان در مناصب دولتی و ارشد تاکید داشته و دارند، بیان نمود: مقام معظم رهبری بهتر از هر کس دیگری بر وضعیت فرهنگی کشور آشنایی و اشراف دارند و بی شک این انتصاب از سوی معظم له نشان می دهد که جوانان مستعد، متعهد و مجرب در این کشور کم نیستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha