چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صاحب قرانی

حوزه/ نماینده گروه های جهادی مشهد به تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری نسبت به عرصه جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز نقطه هدف دشمنان عرصه اقتصاد ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام صاحب قرانی، در همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد به ارائه گزارشی از فعالیت گروه های جهادی مشهد پرداخت و با اشاره به پیشینه جریان قرارگاه گروهی تبلیغی طلاب گفت: تا کنون 30 گروه تبلیغی برادران و 30 گروه تبلیغی خواهران شناسایی شده و جلسات مستمری برگزار می شود.

نماینده گروه های جهادی مشهد مقدس با بیان این که زمانی که کار کلید خورد، بسیاری بر این حرکت تحولی باور نداشتند و این حرکت به صورت خودجوش به راه افتاد اما امروز رزومه درخشانی در گروه های جهادی کلید خورده است.

حجت الاسلام صاحب قرانی ضمن اشاره به همکاری با گروه های جهادی دانشجویی، ابراز کرد: امروز حتی گروه های جهادی در حوزه رسانه نیز وجود دارند و گروه های جهادی در واقع زندگی ای همراه با باور همیشگی نسبت به پیشرفت و توسعه دارند.

وی با بیان این که جهاد دائمی بر اساس پیام مقام معظم رهبری همان مبارزه دائمی و خستگی ناپذیر است، خاطر نشان کرد: امروز از اردوهای جهادی به رویکردهای جهادی رسیده ایم و آنچه برای ما مهم می باشد این است که هر کسی زندگی را عرصه جهاد بداند و مفهوم جهاد به معنای واقعی را به جامعه خویش انتقال دهد.

نماینده گروه های جهادی مشهد مقدس با بیان این که اگر مفهوم جهاد را به جامعه انتقال دادید، اتفاق میمون و مبارکی رقم خواهد خورد، به تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری نسبت به عرصه جهاد اقتصادی اشاره و اظهار کرد: گروه های تبلیغی باید این امر را مدنظر قرار دهند و بدانند که امروز نقطه هدف دشمنان عرصه اقتصاد ماست و عرصه جهاد اقتصادی سال ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد.  

حجت الاسلام صاحب قرانی با بیان این که اگر ولی را یاری نکنیم دیگران فرصت آن را ندارند، خاطر نشان کرد: همه شما وظیفه دارید برنامه های جهادی را اولویت نخست خود قرار دهید و مردم را به عرصه جهاد اقتصادی بیاورید چراکه شما در بین مردم حضور دارید.

وی خطاب کرد: می بایست پای کار ولی جامعه باشید و هرچه دستور دادند وظیفه خود بدانید، زیرا نگاه امام و امت این گونه تحقق پیدا می کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha