سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صحیفه سجادیه و نهج البلاغه

حوزه/ معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: ۲۰ نفر از اساتید دروس نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به دوره آموزش سراسری این دروس به میزبانی شهر مقدس قم اعزام شدند.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با توجه به رویکرد حوزه های علمیه خواهران کشور در به روزرسانی اطلاعات آموزشی اساتید و تقویت سطح علمی اساتید، دومین دوره آموزشی دروس نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مجتمع فرهنگی- زیارتی یاوران مهدی جمکران به میزبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

وی افزود: 17 نفر از اساتید خواهر استان یزد به صورت حضوری و سه نفر هم به صورت غیرحضوری در این دوره شرکت کردند که به اساتید موفق به کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی، مجوز تدریس اعطا می شود.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد اطهار کرد: به منظور تکمیل مباحث دوره حضوری و رفع اشکالات در خصوص متن درسی جلد یک و دو درسنامه نهج البلاغه و درسنامه صحیفه سجادیه، انجمن علمی اساتید نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور دو نفر از مؤلفین این کتب در شبکه علمی پژوهشی کوثر نت و ذیل منوی انجمن های علمی اساتید راه اندازی شد و تمام اساتید شرکت کننده در دوره حضوری به عضویت این انجمن در می آیند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha