شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزمون کارشناسی ارشد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از پذیرش نهایی ۹۵ بانوی یزدی علاقه مند به تحصیل در شش رشته کارشناسی ارشد حوزه علمیه خواهران استان یزد در سه مرکز تخصصی آموزش عالی خواهران در شهرستان های یزد، اردکان و میبد خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار کرد: طلاب خواهر استان یزد در مقطع سطح سه حوزه(کارشناسی ارشد) به صورت حضوری در رشته های «تفسیر و علوم قرآن»، «اخلاق و تربیت اسلامی»، «فقه و اصول»، «کلام با گرایش امامت» و «مدرسی ادبیات عرب» و به صورت غیرحضوری در رشته های «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول» و «تاریخ اسلام» مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: استان یزد دارای دو مرکز تخصصی کارشناسی ارشد در شهرهای میبد و اردکان و یک مؤسسه آموزش عالی ارشد در شهر یزد است.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد 143 نفر در مقطع سطح سه ثبت نام کردند که متقاضیان بعد از کسب امتیاز لازم در آزمون علمی(تستی) دعوت به مصاحبه شدند و از بین مصاحبه شوندگان تعداد 95 نفر جزء قبول شدگان نهایی اعلام شده اند.

نظیر در پایان اشاره کرد: قبول شدگان نهایی با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام نهایی باید به مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha