پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گروه جهادی

مدیر مرکز مطالعات حرکت جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم از فعالیت جدی گروه های جهادی بسیج قم به منظور کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

سید علی میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همین خصوص، اظهار داشت: در قالب رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) که نهم شهریورماه در قم برگزار شد، در مجموع 110 گروه جهادی از این تاریخ تا پایان شهریورماه به مناطق مختلف شهر و استان قم و به ویژه مناطق محروم اعزام می شوند و به انجام فعالیت های خدمت رسانی و امور فرهنگی و اجتماعی می پردازند.

وی با اشاره به تاکیدات خاص مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به حل و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: پس از شناسایی مهم ترین آسیب ها و معضلات مناطق مختلف، بسیجیان آموزش دیده به انجام فعالیت هایی مبادرت می کنند که به کاهش این آسیب های اجتماعی کمک شایان توجهی می کند.

میرزایی همچنین افزود: در حال حاضر این طرح بزرگ خدمت رسانی به صورت محله محور و بیشتر در مناطق حاشیه و محروم شهر قم همچون مانند جمکران، شش امامزاده، شیخ آباد، قلعه کامکار ، شهر قائم و محله شادقلی خان انجام می شود.

وی ضمن اشاره به ارایه آموزش هایی در خصوص اقتصاد مقاومتی به خانواده ها بیان داشت: توزیع مانتو و شلوار و نیز کیف و لوازم التحریر نو ویژه سال تحصیلی جدید در یکصد مدرسه حاشیه شهر قم و با مشارکت آستان قدس رضوی از دیگر فعالیت های این گروه های جهادی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha