جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجازی

حوزه/ معاون امور شعب موسسه تخصصی فن خطابه امیربیان با اشاره به اجرای طرح «عملیات رسانه مردم» در ایام محرم، گفت: این طرح در بخش های اینستاگرام و توئیتربا هدف تبلیغ عزاداری ها در ایام محرم از جمله شور عزاداری عاشقان اباعبدالله(ع) در بین هیئات مذهبی و سخنرانی های میلغان و روحانیون در تکایا و حسینیه ها اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حمید قدیری، عصر امروز در نخستین همایش تبلیغی «میثم تمار» با موضوع «فتنه اقتصادی دشمن» که در سالن همایش حوزه هنری خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند فرصتی برای ارتقاء بصیرت در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب به افراد جامعه باشد، گفت: باید از فرصت تبلیغی این فضا در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مخاطبان نسبت به نقشه های شوم دشمنان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه موفقیت در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی و انسجام در نحوه تبلیغ و اطلاع رسانی درست است، افزود: طلاب و مبلغان از ظرفیت های فضای مجازی در راستای تقویت روحیه انقلابی در بین مرم همت خود را بکار گیرند.

معاون امور شعب موسسه تخصصی فن خطابه امیربیان با اشاره به اینکه مبلغان پرچمداران اشاعه آموزه های دینی و اهداف انقلابی در جامعه بویژه در بین نسل جوان هستند، خاطر نشان کرد: آشنایی با تفکرات مختلف از مزیت های فضای مجازی است که مبلغان باید در انسجام بخشی به این تفکرات و اشاعه اهداف انقلابی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام قدیری با اشاره به گسترش جنگ روانی دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی و تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم، گفت: باید با بصیرت و دشمن شناسی نسبت به توطئه های دشمن آگاه باشیم و برای خنثی سازی این نقشه ها رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را در بین مخاطبان به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح «عملیات رسانه مردم» در ایام محرم، گفت: این طرح در بخش های اینستاگرام و توئیتربا هدف تبلیغ عزاداری ها در ایام محرم از جمله شور عزاداری عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در بین هیئات مذهبی و سخنرانی های میلغان و روحانیون در تکایا و حسینیه ها اجرا خواهد شد.

 معاون امور شعب موسسه تبلیغی فن خطابه امیربیان در پایان خاطر نشان کرد:مبلغان و طلاب باید با گسترش فعالیت های تبلیغی خود در فضاهای مجازی در تقویت آموزه های دینی ،سیره اهل بیت(ع) و خنثی سازی توطئه های دشمنان تبلیغ نمایند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha