سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مهندس فتاح/ کمیته امداد

حوزه/رئيس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از افزایش ۷۷ درصدی کمک های مردم استان لرستان به این نهاد در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،سید پرویز فتاح،در جریان سفر خود به لرستان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در بیت امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) در شرایط اقتصاد کنونی کشور  در کنار اقشار ضعیف جامعه است، بیان داشت:این نهاد تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات افراد تحت پوشش بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت برنامه های جدیدی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد، افزود:توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی تا پایان شهریورماه اجرا خواهد شد.

رئيس کمیته امداد امام(ره) کشور با بیان اینکه ۸۰۰ واحد مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد، خاطر نشان کرد:اعتبار این واحد از منابع غیردولتی است و تا پایان سال ساخته خواهد شد.

فتاح همچنین از افزایش  کمک های مردم لرستان به این نهاد در ۵ ماهه اول امسال خبر داد و گفت:این کمک ها در مقایسه با ۵ ماهه سال گذشته رشد ۷۷ درصدی را نشان می دهد و این امر نشان از توجه مردم این استان به نیازمندان است.

وی در پایان گفت:در سفرهای قبل خود از شهرستان های کوهدشت و پلدختر بازدید نداشته ام که در این سفر حتما بازید این شهرستانها نیز صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha