جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کشکولی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تقویت روحیه مطالبه گری از رسالت های روحانیت است و در این راستا مبلغان مطالبه گری درست را در جامعه فرهنگ سازی کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، عصر امروز در همایش تبلیغی «میثم تمار» با موضوع «فتنه اقتتثصادی دشمن»، در سالن همایش حوزه هنری استان لرستان با اشاره به اینکه دشمن امروز با ایجاد جنگ روانی و نابسامانی در اوضاع اقتتصادی کشور به دنبال تضعیف روحیه انقلابی گری در جامعه است، بیان داشت: ملت مقاوم و انقلابی ایران اسلامی هرگز از این تهدیدها و توطئه ها نهراسیده و با روحیه انقلابی گری از تمام موانع و مشکلات عبور خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته جنگ روانی کاذب با رمز فروپاشی در کشور شکل گرفت، اظهار کرد: استکبار با استفاده از عوامل خود فروخته خود دو شبکه به نام استارت و آمد نیوز با هدف القای این موضوع که مردم از نظام جمهوری اسلامی خسته شده اند، شکل داد که با لطف الهی این توطئه ها راه به جایی نبرد و یکی پس از دیگری خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ادامه داد: مشارکت 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، سرنگونی داعش، آزادسازی سرزمین های اشغالی سوریه و عراق را از دیگر پیروزی های نظام برای نقش بر آب نمودن خیالات دشمن دانست.  

سردار کشکولی با اشاره به اینکه در اغتشاشات دی ماه عده بسیار کمی به خیابان ها آمدند و در حوادث مرداد ماه این تعداد به عده قلیلی رسید، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که توانایی جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و با ایجاد جنگ روانی و فشار آوردن به مردم از لحاظ اقتصادی نمی تواند روحیه انقلابی گری در جامعه را تضعیف نماید.

وی با اشاره به اینکه با وجود رهبری شجاع بابصیرت و داشتن امنیتی پایدار در مرزهای داخلی کشور همواره ایران اسلامی در برابر انواع توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی خواهد کرد، گفت: مرزهای زمینی، هوایی، دریایی، موشکی و سپاه از مولفه های اقتدار ایران اسلامی است که دشمن از این اقتدار همواره ترسیده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، افزود: اقتصاد ایران اسلامی با وجود منابع خدادای و پایدار اقتصادی ریشه دار بوده و با اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتتصادی ایران مرتفع خواهد شد.

سردار کشکولی در پایان با اشاره به اینکه تبلیغ پیشرفت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در جامعه و همچنین تقویت روحیه مطالبه گری درست و منطقی از رسالت ها و وظایف روحانیت و مبلغان است یادآور شد: مطالبه گری باید به دور از توهین، تخریب و هوچی گری باشد و مبلغان فرهنگ مطالبه گری درست را در بین  مردم نهادینه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha