شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی مهرپویان

حوزه/ مسئول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۲۶ روحانی طرح هجرت در روستاها و مناطق مختلف این استان در حال فعالیت تبلیغی هستند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به فعالیت‌های پیش روی اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه در زمینهٔ تبلیغ در جوامع هدف مختلف را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه همچنین کارگاه آموزشی سواد رسانه را هم برگزار می‌کنیم، ادامه داد: تاکنون چندین دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه در حوزه علمیه استان برگزار شده که برگزاری این کارگاه‌ها در سال تحصیلی جدید هم تداوم دارد.

حجت‌الاسلام مهرپویان با یادآوری اینکه در دهه امامت و ولایت اداره تبلیغ حوزه علمیه استان برنامه‌های ویژه‌ای ازجمله کارگاه‌های آموزشی مهندسی تبلیغ غدیر را برگزار کرد، اضافه کرد: همچنین کارگاه آموزشی روایت گری غدیر را برگزار کردیم تا روحانیان و مبلغان شیوه‌های روایتگری غدیر را با استفاده از هنر پرده‌خوانی آموخته و تاریخ را به‌صورت نمایشی بیان کنند.

وی که مسئول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، در ادامه از فعالیت 126 روحانی طرح هجرت در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 56 نفر مشاور مذهبی مدارس بوده و مابقی روحانیان طرح هجرت بلندمدت هستند.

حجت‌الاسلام مهرپویان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیان استان، اظهار کرد: اردوهای جهادی طلبگی در استان با رویکردهای عمرانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در ایام غدیر امسال با نقش‌آفرینی قرارگاه کریم اهل‌بیت(ع) اردوی جهادی در منطقه جهادی چوپلی تپه را با رویکرد تبلیغی و فرهنگی برگزار کردیم و امسال هم در طول سال، به‌صورت ویژه اردوهای جهادی را برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طلاب فعال در اردوهای جهادی استان 200 برادر و خواهر هستند و 16 گروه جهادی هم در مدارس علمیه استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha