جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: عراق نیازمند دولتی قدرتمند و خدمتگزار است که بتواند به خواسته های مردم پاسخ دهد و بحران کشور را پایان دهد و این هدفی است که توسط گروهی قدرتمند و برنامه ای واقعی مبتنی بر اولویت ها و با زمان بندی می توان به آن دست یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از وزارت امور خارجه کشور نروژ با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار و درباره اوضاع سیاسی محلی و منطقه ای و روند تشکیل دولت آینده عراق با وی گفت‌وگو کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار بر ضرورت پایان یافتن بحران مردم عراق تاکید کرد و گفت: عراق نیازمند دولتی قدرتمند و خدمتگزار است که بتواند به خواسته های مردم پاسخ دهد و بحران کشور را پایان دهد و این هدفی است که توسط گروهی قدرتمند و برنامه ای واقعی مبتنی بر اولویت ها و با زمان بندی می توان به آن دست یافت و مردم عراق نیز خواستار دولتی قدرتمند هستند که بتواند بر اوضاع کشور نظارت داشته باشد.

رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: عراق پس از پیروزی های خود در مبارزه با تروریسم و مبارزه با چالش های طایفه ای، اکنون جایگاه مهمی در میان کشورهای جهان دارد و تصمیم دارد که بهترین روابط را نیز با کشورهای جهان داشته باشد.

سید عمار حکیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha