پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین سمنان

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی سمنان در برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل، ضمن تشکر و ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش در امر نماز و با اشاره به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: حال که توفیق میزبانی این اجلاس پر خیروبرکت نصیب استان شده است، تمامی دستگاه و نهادها باید این فرصت مهم را مغتنم شمرده و برای هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان نیز حضور روحانیون محترم در مدارس سطح استان را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: روحانیون و معلمان پرورشی برای تأثیر بیشتر و جذب نوجوانان به نماز، باید از روش‌ها و شیوه‌های متنوعی بهره بگیرند و ماه محرم، مهم‌ترین پیوست دینی و فرهنگی در جامعه است.

اقامه نماز در صدر حوزه پرورشی و نظام تعلیم و تربیت قرار دارد

مدیرکل محترم آموزش و پرورش نیز در این نشست از همکاری بیشتر این اداره کل در برپایی نماز جماعت مدارس خبر داد و اظهار داشت: روحانیون محترم در قالب طرح امین، مشاوره و مربی در مدارس به انجام کاری فرهنگی نمازی می‌پردازند.

محمد دستورانی با بیان اینکه استفاده از پتانسیل و ظرفیت روحانیون در مدارس در قالب طرح امین، مشاورین مذهبی و طرح امیدان بسیار اثرگذار بوده است، تصریح کرد: اقامه نماز در صدر حوزه پرورشی و نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha