جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار دستورانی آموزش و پرورش سمنان با شمس الدین اقامه نماز

حوزه/ مدیرکل آموزش پرورش استان سمنان با بیان اینکه برگزاری اجلاس سراسری نماز در سمنان یک حرکت عظیم فرهنگی است، بر ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین در تبلیغ نماز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد دستورانی، ظهر امروز در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی این نهاد که با هدف هم‌اندیشی در رابطه با برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در استان سمنان صورت گرفت، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ستاد اقامه نماز استان سمنان در برنامه‌های مختلف اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان سمنان با ارائه شیوه‌های نوین در دعوت به نماز و ترویج فرهنگ نورانی نماز گامی بزرگ در پیشبرد اهداف معنوی و فرهنگی استان برداشته است.

مدیرکل آموزش پرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در این استان تصریح کرد: این حرکت عظیم فرهنگی بهترین افتخار برای این منطقه خواهد بود و آموزش و پرورش آمادگی این را دارد همگام با ستاد اقامه نماز در هر چه‌بهتر برگزار شدن این اجلاس قدم بردارد.

دانش آموزان مهم‌ترین جامعه هدف در ترویج فرهنگ نماز

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، نیز در این دیدار با بیان اهمیت موضوع این اجلاس به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مخاطبان در شیوه‌های دعوت به نماز دانش آموزان هستند که باید تلاش کنیم با شیوه‌هایی اثرگذار و نوین همگان را به این واجب الهی دعوت کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در سنوات گذشته با ستاد اقامه نماز تصریح کرد: امسال نیز با همکاری این اداره کل کارهای فرهنگی، آموزشی که طبق تفاهم‌نامه فی‌مابین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت آموزش و پرورش بسته‌شده است را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha