جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حزب اسلام ستیز آلمان، پوسترهای انتخاباتی «مدارس خالی از اسلام» را منتشر کرد

حوزه/ انتشار پوسترهای تبلیغاتی اخیر کمپین حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان که در آن کودکان سفید پوست با نژاد آلمانی به چشم خورده و شعار شوم «مدارس خالی از اسلام» دیده می شود، انتقادات زیادی در پی داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از vice، حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان، که یک حزب نوظهور اسلام ستیز در این کشور می باشد، در تبلیغات انتخاباتی اخیر اقدام به انتشار پوسترهایی برای ایجاد «مدارس خالی از اسلام» کرده است.

پوسترهای تبلیغاتی اخیر این کمپین آلمانی که پیش از انتخابات ماه آینده در سرتاسر ایالت جنوبی باواریا منتشر شده و در آن ها کودکان سفیدپوست با نژاد آلمانی نشان داده شده اند. در زیر این پوسترها شعار شوم «مدارس خالی از اسلام» به چشم می خورد که به گفته منتقدان به شدت یادآور شعارهای هیتلری حزب نازیسم هستند.

در این میان سیاستمداران و تحصیل کردگان  در آلمان ترویج پوسترها را به شدت محکوم کرده و این اقدام را تفرقه انگیز و آسیب زننده برای دانش آموزان مسلمان توصیف کردند.

یادآور دوره تاریک حزب نازی در آلمان

کاترینا شولز، نامزد حزب سبز باواریا در این باره گفت: این پوسترهای هولناک یادآور دوره تاریک حزب نازی هستند که دانش آموزان یهودی دیگر اجازه درس خواندن در مدارس آلمان را نداشتند. حزب آلترناتیو قصد دارد با ترویج این پوسترها در جامعه ما تفرقه ایجاد کند و تحریک نفرت علیه مسلمانان در کشور ایجاد کند که این اقدامات غیرقابل تحمل هستند.

سیمون فلیشمن از سوی انجمن معلمان ایالتی نیز این پوسترها را به شدت محکوم کرده و گفت: اینکه با تحقیر دانش آموزان غیرسفید پوست بخواهند انتخابات را برنده شوند و در جامعه تفرقه بیفکنند، عملی بسیار خطرناک است. و به نظر من این حرکت بسیار وحشتناک است که سیاستمداران با این شعارها و تبلیغات به دنبال جمع کردن رای مردم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha