چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رزمایش

حوزه/ رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با ستون کشی بسیجیان و سان دیدن نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، با پایان مرحله اول رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در تبریز و خدمت ‌رسانی جهادگران به محرومان، عصر دیروز با دستور فرمانده سپاه عاشورا مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ با رمز «لبیک یا حسین» آغاز شد و فرماندهان نواحی آذربایجان‌ شرقی در تماس رادیویی با سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا از دریافت دستور رزمایش خبر دادند و روز گذشته نیز رزمایش خیابانی بسیجیان تبریز آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در این رزمایش در جمع بسیجیان، اظهار داشت: بسیجیان همان عهد و پیمانی را که با امام بستند امروز نیز با رهبر انقلاب بر همان عهد و پیمانند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: این رزمایش، نمایشی از اقتدار و توانمندی سپاه همیشه پیروز عاشوراست که آمادگی خود را به رخ دشمنان بکشند و به مردم اعلام کنند که در هر برهه و زمانی برای ارائه خدمت، جان بر کفت هستند.

همچنین سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه  این رزمایش عنوان کرد: امروز این رزمایش به دنبال ایجاد امیدواری در بین مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان این ملت است.

وی با بیان ایکنه بسیجیان تا نفس آخر پای آرمان‌ های این ملت و انقلاب ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: این رزمایش به دنبال ایجاد امیدواری در بین مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان این ملت برگزار می شود.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جهادگران بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌شرقی نیز در مناطقی به خدمتگزاری خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: بسیجیان طلبه و روحانی مدارس علمیه آذربایجان‌ شرقی به همراه ۳۰۰ گروه جهادی شامل ۶ هزار نفر برای خدمت‌ رسانی به مناطق محروم سراسر استان اعزام شدند.

سردار عابدین خرم تصریح کرد: تمامی گروه‌ های جهادی استان از ۸ تا ۲۹ شهریور ماه در حاشیه شهرهای استان متمرکز می‌ شوند که ارائه‌ خدمات پزشکی رایگان، مشاوره های علمی و مذهبی، خدمات عمرانی، ساخت و مرمت خانه‌های محروم، پروژه‌های آب و فاضلاب، مرمت و رنگ آمیزی مدارس از جمله ماموریت های این مرحله است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha