پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با ائمه جمعه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، دشمن می خواهد روح ناامیدی را در جامعه نهادینه کند، گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد و کسی نمی تواند منکر آن باشد اما ائمه جمعه می توانند با تاکید بر روی نقاط قوت نظام و کارهای صورت گرفته در این چهل سال، به ایجاد روح امیدواری در بین مردم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ از بوشهر، نشست فصلی ائمه جمعه استان بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) وحدت در شرایط کنونی کشور را یک امر ضروری دانست و با بیان اینکه استان بوشهر از حیث وحدت در سطح کشور نمونه است، اظهار داشت: وحدت مانند سدی در مقابل دشمنان و یک عنصری است که باعث حل شدن تدریجی مشکلات می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به گرانی های اخیر و مشکلات اقتصادی مردم، تصریح کرد: کوشش شود که درب دفاتر ائمه جمعه همیشه به روی مردم باز باشد و هر چند دستان شما نیز خالی باشد ولی شنوای مشکلات مردم باشید و با آنها ابراز همدردی کنید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، دشمن می خواهد روح ناامیدی را در جامعه نهادینه کند، افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد و کسی نمی تواند منکر آن باشد اما ائمه جمعه می توانند با تاکید بر روی نقاط قوت نظام و کارهای صورت گرفته در این چهل سال، به ایجاد روح امیدواری در بین مردم کمک کنند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر انعکاس فعالیت های ائمه جمعه، افزود: ائمه جمعه خصوصاً ائمه جمعه استان بوشهر نه تنها در روز جمعه بلکه تمام طول هفته فعالیت های خوبی انجام می دهند اما به دلیل ضعف اطلاع رسانی، این کارها رسانه ای نمی شود به همین دلیل لازم است ائمه جمعه با کمک شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فعالیت های خوب خود را به طور صحیح انعکاس داده و به سمع و نظر مردم برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha