پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این فریضه مهم عامل صعود به اوج فضائل می‌شود،گفت: ادیان الهی برای امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات اقدس الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ از بوشهر، همایش ارتقاء سلامت اجتماعی - اداری در سایه امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت یاد شهید حسن گورکی به عنوان اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حمید رضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در سالن ۹ دی بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این همایش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باعث آراستگی در فضائل و پیراستگی از رذائل می‌شود، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق عدل است و انسان را از  سقوط  به باتلاق ابتذال نجات می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این فریضه مهم عامل صعود به اوج فضائل می‌شود،خاطرنشان کرد: ادیان الهی برای امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات اقدس الهی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گورکی که در راستای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، افزود: ارتقای سطح سلامت و خدمات حوزه اداری و اجتماعی از مسائل مهم و ضروری است که باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مسئولان و خدمت‌گزاران برای ترویج  سلامت و خدمت در راستای هدف سازمانی، ادامه داد: از جمله این ارکان می‌توان به قانون‌مداری و جلوگیری از تخلفات اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه راهبردی یک مدیر و یک مجموعه باید نگاه راهبردی خدمتگزاری باشد، تصریح کرد: مردم‌داری در بعد مدیریتی از مسائل ضروری است و باید نگاه‌ها بر اساس خدمت‌گزاری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست، اظهار داشت: پست مدیریتی یک فرصت برای خدمت به مردم است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha