جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نایجل فراژ

حوزه/ نایچل فراژ رئیس پیشین حزب استقلال پادشاهی متحد انگلیس ضمن انتقاد شدید از شرکت سیاستمدار بریتانیایی در یک راهپیمایی ضداسلامی و اهانت وی به پیامبر اسلام (ص)، گفت: وی باید «همنشینان بهتری برای خودش انتخاب کند».

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، شرکت سیاستمدار بریتانیایی در یک راهپیمایی ضداسلامی و اهانت وی به پیامبر اسلام (ص)، انتقادات گسترده ای در برداشته است.

 رئیس حزب پوپولیست استقلال بریتانیا به خاطر همراهی با یک راهپیمایی ضدمسلمانی در شهر شمالی ساندرلند، توسط «نایجل فراژ» رئیس پیشین حزب استقلال پادشاهی متحد انگلیس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

نایجل فراژ پس از این راهپیمایی اسلام هراسی، به جرارد باتن رئیس حزب استقلال بریتانیا هشدار داد و گفت که وی باید «همنشین بهتری برای خود انتخاب کند».

فراژ در این باره به خبرنگاران گفت: نگرانی من در رابطه با چنین گروه هایی این است که بحث های  آن ها بالا گرفته و کار به اهانت و دشمنی با تمام دین می رسد.

گفتنی است در این راهپیمایی که توسط یک گروه راست افراطی ضداسلامی با نام اتحادیۀ فوتبال دموکراتیک تشکیل شده بود، باتن اقدام به سخنرانی علیه اسلام و مسلمانان کرده بود. بر اساس پوشش خبری این راهپیمایی، این سیاستمدار انگلیسی در سخنانش به پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده است.

در این راهپیمایی سه نفر دستگیر شده اند. اعضای این گروه همچنین با تظاهرکنندگان ضدنژادپرستی که درهمان روز برگزار شده درگیر شده اند.

گفتنی است این سیاستمدار اسلام هراس بریتانیایی پیش از این نیز برای شرکت در اجتماعات برگزار شده توسط  سازمان نژاد لیگ دفاع انگلیس و گروه ضداسلامی پگیدا نیز دعوت شده بود و تونی رابینسون، نژادپرست  معروف بریتانیایی به او پیشنهاد عضویت در این گروه  را داده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha