پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 462300
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستانی در یادداشتی درباره برخی از محرومیت ها و مظلومیت ها در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه آورده است: کسانی که مسئولیت و مدیریت مردم را برعهده می گیرند باید شبانه روز درحال تلاش و خدمتگزاری باشند در غیر این صورت ماندن در منصب قطعا حرام و خیانت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در یادداشتی آورده است که: در روز ۲۵ شهریور ماه مصادف با ۶ محرم ۱۴۴۰ قمری، در معیت فرماندار جوان شهرستان قروه، امام  جمعه شهر دلبران و تعدادی از مسولین شهرستانی برای بازدید از هیئت های مذهبی بخش دلبران در منطقه حضور پیدا کردیم.

در این سفر از روستاهای قزلجه کند، مالوجه، طوغان و هیئت های مذهبی شهر دلبران بازدید کردیم. با این حال چند نکته حائز اهمیت در این سفر جای دارد که برای همگان بیان شود:

اولین مسئله همراهی فرماندار جوان، فعال و پرانگیزه شهرستان قروه و گوش فرا دادن به درد دل اهالی شهر و روستاهای ذکر شده.

مورد بعدی که توجه هر کسی را جلب می کرد؛ نظم و انضباط هیئات مذهبی و عزاداری سنتی به دور از هرگونه آسیب و خرافه بود.

آنچه که سفر را بسیار دلچسب کرد برگزاری جلسه با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه دلبران، رئیس اداره تبلیعات اسلامی قروه، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، بخشدار و شهردار دلبران، امام جمعه اسبق دلبران، شهردار و معاون فرماندار قروه و تعدادی دیگر از مسئولین محلی که تا پاسی از شب (حدود یک و نیم بامداد) طول کشید.

در جلسه مسائل و مشکلات بخش دلبران از جمله مسائل اشتغال جوانان، بهداشت، راه و مسائل فرهنگی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آنچه که سزاوار این مردم خوب و متدین است تلاش و کار مجاهدانه به همین سبک است که متاسفانه این روش و تفکر کمتر مشاهده می شود.

کسانی که مسئولیت و مدیریت مردم را برعهده می گیرند باید شبانه روز درحال تلاش و خدمتگزاری باشند در غیر این صورت ماندن در منصب قطعا حرام و خیانت به مردم است.

امید است این روحیه جهادی و مردمی در همه مسئولین استانی به وجود بیاید و شاهد تلاش دلسوزانه بیشتر از سوی مدیران باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha