جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله تروریستی نیروهای تکفیری به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز

حوزه/ حرکت کور و ددمنشانه مزدوران تروریست وابسته به استکبار جهانی و ارتجاع منطقه که در راستای خوش‌خدمتی به یزیدیان زمان و علیه عشاق اهل‌بیت و عزاداران حسینی در رژه نیروهای مسلح اتفاق افتاد، ذلت و لعنت ابدی ملت ایران را نثار آنان و اربابان خوش آشامشان نمود و چهره کریه آنان را نمایان ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران رژیم منحوس صهیونیست، از عموم مردم اهواز برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گران‌قدر این حادثه، دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

بسم رب الشهدا والصدیقین

حرکت کور و ددمنشانه مزدوران تروریست وابسته به استکبار جهانی و ارتجاع منطقه که در راستای خوش‌خدمتی به یزیدیان زمان و علیه عشاق اهل‌بیت و عزاداران حسینی در رژه نیروهای مسلح اتفاق افتاد، ذلت و لعنت ابدی ملت ایران را نثار آنان و اربابان خوش آشامشان نمود و چهره کریه آنان را نمایان ساخت.

سلام و درود خدا بر شهیدان عزیزی که خونشان بیدارگر نسل‌ها و عصرهای امروز و در پیش روست و مقوم انقلاب و جوانان برومند این مرز و بوم می‌باشد.

حوزه علمیه استان خوزستان ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و طلب علو درجات برای شهیدان و صبر و اجر بی‌منتها برای بازماندگان از همه ملت شریف دعوت می‌کند ضمن حضور در مراسم تشییع شهدای عزیز، پاسخ دندان‌شکنی به دشمن و نمایش بزرگی از ایستادگی و استقامت خود به نمایش بگذارند.

 

مدیریت حوزه علمیه خوزستان

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha