جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه مدیران میبد

حوزه/ حجت الاسلام زکریا اخلاقی به عنوان مدیر مرکز تخصصی حوزوی خواهران مقطع چهار(دکترا)میبد تکریم و خانم دکتر رسولی دانش آموخته سطح چهار حوزه خواهران میبد به عنوان مدیر این مرکز با اعطای حکم سرپرستی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در میبد، سال تحصیلی 97-98 مدارس علمیه خواهران شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، کادر و اساتید و طلاب مقاطع دو، سه و چهار شهرستان میبد در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سطح دو برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر مدارس علمیه خواهران استان یزد و قدردانی از زحمات مدیران مدارس علمیه خواهران میبد و بیان اهداف تأسیس مدارس خواهران همراه بود؛ حجت الاسلام  زکریا اخلاقی به عنوان مدیر مرکز تخصصی حوزوی خواهران مقطع چهار(دکترا)میبد تکریم و خانم دکتر رسولی دانش آموخته سطح چهار حوزه خواهران میبد به عنوان مدیر این مرکز با اعطای حکم سرپرستی معارفه شد.

مدیر پیشین نیز در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد دوره تصدی مدیریت خود و مدیر جدید هم به ارائه برنامه های خود پرداختند.

این گزارش می افزاید: در بخش دیگری از این مراسم، خانم نبوی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) سطح دو میبد تکریم و خانم فیاضی به عنوان مدیر جدید این مدرسه با اعطای حکم  سرپرستی معارفه شدند و هر کدام در سخنان کوتاهی گزارش عملکرد و برنامه های خود را ارئه دادند.

قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به مناسبت سال تحصیلی جدید، اجرای سرود، قرائت میثاق نامه طلبگی، مداحی و اهدای هدایایی از سوی فرماندار، مؤسسین و مرکز مدیریت خواهران به مدیران اسبق از دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رود.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha