جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ دشمنان بدانند به فضل خداي متعال و رهبري هاي حکيمانه حضرت امام خامنه اي (دام ظله) و انسجام و وحدت امت ايران اسلامي مردم ما هوشيار تر از قبل اقدام خواهند کرد و نقشه هاي شوم و شيطاني آنان نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبليغات اسلامي استان کردستان با محکومیت جنايت تروريستي در مراسم رژم نيروهاي مسلح در اهواز، آورده است: ملت و جامعه اي که در پي حق باشد همواره مورد تهديد و تجاوز فرعونيان زمانه بوده اند و براي از بين بردن آنها از هيچ تلاشي فروگذار نمي کنند.

اينجانب و همکارانم حادثه ناجوانمردانه تروريستي مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز که تعدادي از هموطنان بيگناه اعم از سرباز، زن و کودک را به خاک و خون کشيد را محکوم مي نماييم.

اين حوادث براي ملت ما هيچ تازگي ندارد و بارها در طول 40 سال انقلاب اسلامي از سوي استکبار و ايادي خودفروخته صورت گرفته است.

دشمنان ما بدانند به فضل خداي متعال و رهبري هاي حکيمانه حضرت امام خامنه اي (دام ظله) و انسجام و وحدت امت ايران اسلامي با اين اقدامات مردم ما هوشيار تر از قبل اقدام خواهند کرد و نقشه هاي شوم و شيطاني آنان نقش بر آب خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha