پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنابی

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: همه مردم به ویژه رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس به عنوان محرم انقلاب باید با چنگ و دندان از دستاوردهای این انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب، در اجتماع طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه ابراز داشت: شرایط کنونی ایجاب می کند مثل دوران جبهه و جنگ در اجتماعات، پرشور ظاهر شویم و در این خصوص هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز وظیفه سنگینی متوجه یکایک ماست که باید این امانت را به سرمنزل برسانیم و سعی کنیم از وابستگی به زر و زیور دنیوی به دور باشیم.

امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه امروز در آزمون بزرگی قرار داریم، تصریح کرد: همه مردم به ویژه رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس به عنوان محرم انقلاب باید با چنگ و دندان از دستاوردهای این انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین به نقش مردم بناب در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم غیرتمند بناب در طول جنگ تحمیلی با پیروی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و جانبازان و شهیدان گرانقدری را به نظام اسلامی تقدیم کردند.

وی در پایان اذعان داشت: از شما رزمندگان، جانبازان و آزادگان و یادگاران جبهه و جهاد انتظار داریم سنگر نمازجمعه و جماعات را پر کنید تا نامحرمان از عدم حضور شما در اجتماعات سوءاستفاده نکنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha