چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جمعیت علمای پاکستان نیازی

اختصاصی حوزه/ در جلسه اضطراری جمعیت علمای پاکستان (نیازی) رهبران این حزب گفتند: حمله ترویستی به دست مزدوران کشورهای خارجی تکفیری در رژه نیروهای مسلح اهواز را به شدت محکوم میکنم و ملت شریف ایران ما را در غم خود شریک بدانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» صاحبزاده بلال چشتی سخنگوی جمعیت علمای پاکستان نیازی در تماس تلفنی با خبرگزاری حوزه گفت: امروز در دفتر جمعیت علمای پاکستان نیازی در مورد حادثه تلخ اهواز جلسه اضطراری برگزار شد، در این جلسه پیر سید معصوم حسین شاه رهبر جمعیت علمای پاکستان نیازی، دکتر سید امجد حسین چشتی دبیر کل جمعیت علمای پاکستان نیازی و دیگر رهبران این حزب حضور داشتند.

وی افزود: رهبران جمعیت علمای پاکستان نیازی در این جلسه برای شهدای حادثه اهواز فاتحه خوانند و گفتند: حمله ترویستی به دست مزدوران کشورهای خارجی تکفیری در رژه نیروهای مسلح اهواز را به شدت محکوم میکنیم. ملت شریف ایران ما را در غم خود شریک بدانند و مردم پاکستان با تمام قدرت در کنار ایران ایستاده اند. این اقدام را به مقام معظم رهبری، مردم ایران، دولت ایران و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض میکنیم.

وی ادامه داد: رهبران جمعیت علمای پاکستان نیازی در این نشست تاکید کردند ما در گذشته نیز با گروهای تکفیری مبارزه کردیم و در آینده هم با اتحاد و وحدت با آنها مبارزه خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha