جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیوار مهربانی کتاب در مزارشریف افغانستان

حوزه/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، «دیوار مهربانی کتاب» با همکاری نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان افتتاح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به مناسبت فرارسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، کتابخانه شهری با عنوان «دیوار مهربانی کتاب» از سوی دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه بلخ و با همکاری نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و شهرداری مزارشریف در سالن کنفرانس شهرداری افغانستان افتتاح شد.

در این مراسم، هادی موافق، رئیس خانه فرهنگ ایران در مزارشریف، محمد نصیر عینی، شهردار مزارشریف، دانش، مشاور فرهنگی، رییس اجرائیه دولت وحدت اسلامی افغانستان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، مسئول مرکز فعالیت‌های فرهنگی تبیان در مزارشریف و اساتید و دانشجویان دانشگاه بلخ حضور داشتند.

سید سجاد موسوی به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه بلخ، ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگی فرهنگی کشورمان و شهرداری مزارشریف، هدف از افتتاح این دیوار مهربانی را ترویج فرهنگ کتابخوانی و اهمیت دادن به کتاب بیان کرد.

در ادامه، محمد نصیر عینی، شهردار مزارشریف دیوار مهربانی کتاب را عاملی در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه دانست و گفت: خواندن کتاب با موضوعات متنوع باعث افزایش دانش می‌شود و هر چقدر اطلاعات انسان افزایش یابد به همان اندازه بهتر و راحت‌تر می‌تواند زندگی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha