پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زهرا المرضيه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان، چهار وظیفه اصلی حوزه هاي علميه را «تفقه در دین و فهم عمیق آن»، «ابلاغ، انتشار و رساندن پیام دین به روش های مختلف»، «اجرای دین و پذیرش مسئولیت های اجتماعی در راستای احیای امر اهل بیت(ع)»، «دفاع از دین به خصوص ورود به بحث های شبهه شناسی و شبهه زدائی» بيان كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم صدرا رحام،  مدیر مدرسه علمیه خواهران  الزهرا المرضیه(س) اصفهان، در جمع طلاب و اساتید این مدرسه با اشاره به آیه  80 سوره اسراء «وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا/ و بگو: پروردگارا! مرا (در هر کار،) با صداقت وارد کن، و با صداقت خارج ساز! و از سوی خود، حجتی یاری کننده برایم قرار ده!»، گفت: صدق مهمترین وصف یک شخص در آغاز و انجام کارهاست؛ رمز شکست بسیاری از حرکت ها نبود صداقت در آنها و قطع امداد الهی از آن است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان همچنین چهار وظیفه اصلی حوزه هاي علميه را  «تفقه در دین و فهم عمیق آن»، «ابلاغ، انتشار و رساندن پیام دین به روش های مختلف»، «اجرای دین و پذیرش مسئولیت های اجتماعی در راستای احیای امر اهل بیت(ع)»، «دفاع از دین به خصوص ورود به بحث های شبهه شناسی و شبهه زدائی» بيان كرد.

وي يادآور شد: بايد خداوند را به سبب اينكه به ما توفیق داد بخشی از عمرمان را صرف کاری کنیم که مربوط به دین است شاكر باشيم و بدانید در طول زندگی انسان گاهی در جایگاهی قرار می گیرد که این جایگاه خاص است، از این بابت فرصت را غنیمت بشمارید، خداوند شما را برای آن جایگاه خاص انتخاب کرده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان در پایان از بانوان طلبه خواست تا نشاط علمی داشته باشند، با رعایت نظم و انضباط به خودشان احترام بگذارند و با رعایت پوشش و حجاب مناسب، شأن طلبگی را حفظ نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha