جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام امید رحمانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزشی «شیوه‌های مؤثر ارتباط استاد با طلاب» با حضور اساتید مدارس علمیه استان در بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه‌های مؤثر ارتباط استاد با طلاب» ویژه اساتید مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: این کارگاه صبح پنج‌شنبه هفته جاری با حضور اساتید مدارس علمیه برادران و خواهران استان در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کارگاه مزبور با تدریس حجت‌الاسلام مسلم داودی نژاد، مشاور و استاد حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحمانی اضافه کرد: عوامل متعددی بر پیشرفت علمی، فرهنگی و اخلاقی طلاب مؤثر است، اما در این میان نقش استاد و رابطه استاد و شاگرد از ابعاد مختلف شناختی، عاطفی و رفتاری حائز اهمیت مضاعفی است، ازاین‌رو برپایی کارگاه آموزشی «شیوه‌های مؤثر ارتباط استاد با طلاب» در دستور کار اداره فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان شمالی قرار گرفت.

وی افزود: در این کارگاه شیوه‌های مناسب ارتباط استاد با طلاب درزمینهٔ اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی بحث و بررسی می‌شود تا اساتید مدارس علمیه استان بتوانند با استفاده از این شیوه‌ها طلاب انقلابی با روحیه جهادی برای علم‌آموزی و خدمت تربیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha