پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امسال مراسم گرامیداشت نوزدهم مهرماه، ششمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان با حضور و سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست مدیران نهادها و سازمان‌های مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به در پیش بودن نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی، اظهار کرد: امسال مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و سخنگوی مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی یوم‌الله بود و به‌واسطه این سفر نگاه مردم به روحانیت و رهبری عوض شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه این سفر آثار دینی و معنوی و مادی زیاد داشت، خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری آن‌قدر برکت داشت که حتی مردم در پرداخت وجوهات خمس و زکاتشان با اعتماد و اعتقاد راسخ‌تری اقدام کردند.

وی افزود: بسیاری از مدیران استان اذعان دارند که به‌واسطه سفر مقام معظم رهبری و بودجه‌ها و اعتباراتی که معظم له به این استان اختصاص دادند، این استان دو دهه به جلو حرکت داده شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی باید هرساله یادآوری شود، چراکه این سفر حس غیرت دینی و بصیرت اجتماعی مردم را به همراه داشت.

وی از مسئولان خواست با برنامه‌ریزی منسجم و حضور در رسانه‌های استان، مردم را با پروژه‌ها، بودجه‌ها و اقداماتی که به‌واسطه سفر مقام معظم رهبری در این استان به بهره‌برداری رسیده است، آگاه کنند تا مردم این استان با برکات این سفر بیش‌ازپیش آشنا شوند.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نوزدهم مهرماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کردند و در مدت حضور هشت‌روزه خود در این استان، افزون بر دیدار و سخنرانی در جمع مردم بجنورد، به شهرستان‌های اسفراین و شیروان نیز سفر کرده و در جمع مردم ولایتمدار این دو شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

ایشان همچنین در این مدت، دیدارهای جداگانه‌ای با روحانیان و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای مسلح و خانواده‌های شاهد و ایثارگر خراسان شمالی داشتند.

این سفر افزون بر برکات معنوی حضور معظم له، 200 مصوبه شامل هزار و 613 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی برای استان خراسان شمالی به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha