پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید طاها

حوزه/ پیکر مطهر محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه بی‌رحمانه تروریستی اهواز، با حضور با شکوه مسؤولان و آحاد مردم شهیدپرور، در اصفهان تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، پیکر مطهر محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه بی‌رحمانه تروریستی اهواز، با حضور آیت الله طباطبایی نژاد، مسئولان و آحاد مردم شهیدپرور، در فضایی مالامال از اشک و غم، از مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری به سمت میدان خواجوی اصفهان تشییع شد.

محمد طاها اقدامی ۴ ساله اهل روستای ازان از بخش میمه استان اصفهان، چهارم آبان ماه سال 92 دیده به جهان گشود.

این شهید خردسال که برای تماشای رژه پدر همراه مادرش به مراسم رژه 31 شهریور در اهواز رفته بود، توسط تروریست‌های تکفیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت که علیرغم تلاش‌های فراوان تیم پزشکی به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داد؛ در این حادثه تروریستی مادر این شهید خردسال نیز مجروح شد. 

 آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در این مراسم ضمن محکوم کردن  این حادثه  تروریستی و بی رحمانه، بیان کرد: خون شهدا باعث خواهد شد تا دشمنان اسلام حقیر و نابود شوند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان اذعان کرد: این خون‌ها قطعاً در سربلندی نظام جمهوری اسلامی اثر می‌کند؛ زیر بار ذلت نخواهیم رفت، آماده این مصیبت‌ها هستیم، اما نباید خون شهدا را پایمال کرده و این خون‌ها را فراموش کرد.

برپایه این گزارش، مراسم تشییع و تدفین کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز عصر پنج‌شنبه نیز از شهر میمه به سمت روستای ازان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، روز شنبه، 31 شهریور، در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، چند تروریست مسلح حاضران در مراسم را به رگبار بستند که منجر به شهادت 24 نفر از هموطنان عزیز و مجروح شدن بیش از ۶۹ نفر شد.

ابتدا گروهک "الاحوازیه" و سپس داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha