سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر شهید محمد طاها اقدامی در اصفهان

حوزه/ معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: حمله موشکی به مقر تروریست ها، انتقام خون محمد طاها از آمریکا، صهیونیسم و سران مرتجع عربستان و امارات نخواهد بود، بلکه شروعی بود که در پایانش قدرت واقعی فرزندان انقلاب اسلامی در ایران و جهان با نابودی مستکبران، فروپاشی آنها و مزدورانشان همراه خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حمله موشکی و کوبنده امروز سپاه به مقر تروریست ها و تکفیری ها را انتقام محمد طاها و شهدای حادثه تروریستی اهواز دانست و گفت: چند روزی بعد از شهادت مظلومانه محمد طاها کودک چهار ساله وطن به همراه تعدادی دیگر از هموطنانمان، موشک های سپاه پاسداران در دفاع از مظلومیت محمد طاها و سایر شهدای این حادثه تروریستی به غرش درآمد و خواب استکباری مستکبران، صهیونیسم وسران مزدور و خود فروخته عربستان و امارات را بهم ریخت.

محمد رضایی بیان داشت: محمد طاها با خون خود نشان داد که اگر امنیت انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شود، امنیت دنیای استکبار در هرنقطه ای بهم خواهد ریخت.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خطاب به برخی کشورهای مرتجع عربی گفت: مزدوران و سران عربستان و امارات بدانند چتر امنیتی آمریکا حتی قادر به حفظ امنیت خودشان در این منطقه نیست چه برسد بخواهند در زیر چتر حمایتی آنها قرار بگیرند و احساس آرامش کنند.

رضایی تصریح کرد: حمله موشکی به مقرر آموزشی فرماندهان تروریست داعشی تحت حمایت مستقیم آمریکا در شرق فرات، نشان از پایان واقعی هژمونی آمریکا و شروعی جدید از تغییر معادلات قدرت به نفع فرزندان انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان داشت: این پایان انتقام محمد طاها از آمریکا، صهیونیسم و سران مرتجع عربستان و امارات نخواهد بود، بلکه شروعی بود که در پایانش قدرت واقعی فرزندان انقلاب اسلامی در ایران و جهان با نابودی مستکبران، فروپاشی آنها و مزدورانشان همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha