چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یونس عالی پور

حوزه/ معاون هماهنگي امور زائرين استاندار قم، مراسم میلیونی پیاده روی اربعين حسینی را بهترین فرصت براي تعميق برادری مردم ایران و عراق برشمرد.

یونس عالی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی در سال های اخیر روز به روز شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین هستیم که همین مساله نیز به کوری چشم دشمنان باعث عمیق تر شدن پیوند و ارتباط و برادری میان ملت های ایران و عراق شده است.

وی افزود: البته نباید از توطئه دشمنان اسلام و شیعه در تفرقه انداختن میان ملت عراق با ملت ایران غافل شد، کما این که در ماه ها و هفته های اخیر نیز به بهانه مختلف شاهد این مساله بودیم و لذا می بایست هم مردم ما و هم برادران عراقی مراقب این توطئه شوم دشمن باشند و فریب برخی جنجال ها و دروغ های رسانه ای را نخورند.

عالی پور همچنین گفت: به لطف الهی قم همواره جزو استان هاي مطرح و پیش رو در این گونه فعالیت های فرهنگی و دینی بوده به خصوص در رابطه با برپایی موکب های مربوط به اربعین که مردم و دستگاه ها و نهادهای قمی حقیقتاً در سال های اخیر حضور بسیار چشمگیر و مهمی در این رویداد بزرگ بین المللی داشته اند و انشاالله ما امسال هم تلاش مي كنيم تا روند خدمت به مردم در این ایام از سوی موكب هاي قم هر چه بهتر و بیشتر تقويت شود.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha