جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره رسانه‌ای ابوذر

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه فراخوان جشنواره ابوذر با ۹ محور منتشرشده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در هشت رشته خبری و هنری در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علی آقا مسلمان، در نشست ستاد برگزاری جشنواره ابوذر از اعلام فراخوان این جشنواره در ۹ محور خبر داد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا پانزدهم آبان ماه اعلام‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار رسانه‌ای خود را در بخش‌های گزارش، تیتر، یادداشت و سرمقاله، فیلم کوتاه خبری، کاریکاتور و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، پاسداشت مراسم پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره ملی ابوذر را تشکیل می‌دهد و آثار مطبوعاتی و خبری در خصوص موضوعات و گرایش‌های این عنوان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه علاوه بر پیروزی انقلاب موضوعات دیگری نیز در جشنواره مطرح است، افزود: اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بصیرت و دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و بدعهدی آمریکا و بخش آزاد محوریت جشنواره ابوذر را شامل می‌شود.

مسلمان خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت هفت نهاد فرهنگی در استان سمنان برگزار می‌شود و آثار برتر به جشنواره ملی راه می‌یابند که برای بررسی محتوایی گروهی از متخصصان دانشگاهی در این جشنواره نظارت خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان‌ها، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران مراجعه و یا از پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس aboozarfest.ir بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha