یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر  روحانی انقلابی و مبارز قیام پانزده خرداد ۴۲ در  آران و بیدگل

حوزه/ پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله قاسمی راد، از پیشکسوتان قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ و شاگردان امام خمینی(ره)، در آران و بیدگل تشییع شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، عصر روز یکشنبه هشتم مهرماه با حضور پرشور روحانیون، مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، مراسم تشییع پیکر روحانی انقلابی، مبارز و پیشکسوت قیام پانزده خرداد ۴۲ شهرستان آران و بیدگل، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله قاسمی راد، از محل هیئت علی اصغر(ع) آران و بیدگل تا آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد

 پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، پیکر این روحانی مبارز در جوار گلزار شهدای امامزاده محمد هلال بن علی (ع) به خاک سپرده شد.

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قاسمی راد، عصر امروز دوشنبه نهم مهرماه از ساعت  16 الی 18 در مرکز هیئت علی اصغر(ع) چهارسوق آران و بیدگل برگزارخواهد شد.

مرحوم قاسمی راد سال 1308 در آران و بیدگل متولد شد و در 20 سالگی  به حوزه علمیه قم  راه یافت و در قیام 15خرداد به اتفاق عده زیادی از معترضان آران و بیدگلی دستگیر شد و به زندان افتاد و بارها توسط  ساواک و ماموران ستمشاهی شکنجه و مورد بازجویی قرار گرفت.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قاسمی راد از محضر اساتید بزرگی چون حضرات آیات بروجردی، امام خمینی، فاضل لنکرانی، طباطبایی، مشکینی و ستوده کسب علم کرد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جبهه حق علیه باطل به یاری رزمندگان شتافت و در این راه پسر روحانی جوانش را تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha