جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مفرح

حوزه/ حجت الاسلام والسلمین سید محمد موسوی، به اتفاق هیئت همراه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، از حجت الاسلام حسن مفرح زاده، امام جمعه ابوزید آباد و از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل، به اتفاق هیئت همراه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، از حجت الاسلام حسن مفرح زاده، امام جمعه ابوزید آباد و  از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

امام جمعه  آران و بیدگل با بیان این که حجت الاسلام حسن مفرح زاده، از روحانیون مبارز و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس  است، گفت: این روحانی انقلابی، علاوه بر این که از روحانیون با تقوا، باسواد و موفق در تدریس و تبلیغ است،  محور وحدت در شهر ابوزید آباد نیز می باشد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام مفرح زاده از اساتید مبرز حوزه های علمیه است، افزود: این استاد بزرگوار به رغم سختی هایی که در دوران اسارت متحمل شد، به سرعت مراتب علمی و عملی را  در حوزه های علیمه طی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان این که امیدواریم حجت الاسلام مفرح زاده هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست آورد، ابراز داشت: الحمدلله پس از اینکه تحت عمل جراحی قرار گرفت، با دعای مومنین مومنین و عنایت خداوند متعال وضعیت جسمی او  نسبت به قبل بهتر است.

شایان ذکراست، حجت الاسلام حسن مفرح زاده، امام جمعه ابوزید آباد از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس، یک ماه پیش به علت عارضه مغزی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha