پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت:شاخص سنجش عیار ارزش، ماهیت و هویت مسئولین میزان خدمت به مردم است ،چرا که خدمت به مردم همان مجاهدت در راه خداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی، در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه برگزار شد، برلزوم برگزاری مراسمات مختلف در اعیاد ومناسبت های مذهبی وملی تاکید کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا براطلاع رسانی شفاف از فعالیت های صورت گرفته در این شهر بیان کرد:از رسانه های گروهی به خصوص صدا وسیما استان نیز انتظار می رود در راستای پوشش اخبار شهرستان نها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه بویین زهرا با تاکید بر اهمیت ورزش بیان کرد:سلامتی وشادابی می تواند در افزایش روحیه و بهره وری بیشتر مدیران تاثیر داشته باشد و می شود این روحیه را به مجموعه تحت امر نیز تعمیم داد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: شاخص سنجش عیار ارزش، ماهیت و هویت مسئولین میزان خدمت به مردم است، چرا که خدمت به مردم همان مجاهدت در راه خداست.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین در ادامه به دشمنی ‌های آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و افزود: صحبت‌های سخیف رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل که مورد تمسخر حاضران در مجمع قرار گرفت نشان از ضعف دشمنان در برابر اراده و مقاومت ملت ایران است که نشات گرفته از دفاع مقدس است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: ترامپ در بین قریب به ۴۵ رئیس جمهوری که آمریکا داشته است، ضعیف‌ترین، قلدرترین و بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بوده است و امروز نیز موجب تمسخر در سازمان ملل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha