شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که روحانیت بدون هیچ توقعی و تنها بر اساس تکلیف و رسالت ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب و خدمت به مردم گام برداشته است، تصریح کرد: اگر حضور در صحنه روحانیت نبود دشمن به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست روحانیان مستقر غرب استان با اشاره به نقش محوری روحانیت در رشد معنوی و فرهنگی جامعه گفت: حضور مستمر و پررنگ روحانیت در جامعه همواره سد محکمی در برابر هجمه های دشمن بوده است.

وی با بیان این که امروز نیز نیازمند حضور پررنگ روحانیت در عرصه های مختلف دینی و فرهنگی هستیم، افزود: دشمن همواره از حضور و نقش آفرینی روحانیت در جامعه دینی هراسان بوده است.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که استراتژی امروز دشمن کمرنگ کردن حضور روحانیت در جامعه است، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر جا که روحانیت حضور پررنگ و اثرگذاری داشته، مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی به حداقل رسیده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نقش محوری و پررنگ روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی بوده است، گفت: اگر نقش رهبری روحانیت در نهضت انقلاب نبود، این نهضت عظیم به آن اهداف اصلی خود دست پیدا نمی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در استحکام پایه های انقلاب اسلامی در ادوار مختلف نقش محوری ایفا کرده است، بیان داشت: روحانیت در چهار دهه اخیر با همه توان و ظرفیت خود در خدمت به اسلام و انقلاب بوده است.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که روحانیت بدون هیچ توقعی و تنها بر اساس تکلیف و رسالت ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب و خدمت به مردم گام برداشته است، خاطرنشان کرد: اگر حضور در صحنه روحانیت نبود دشمن به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا می کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت آگاه و با بصیرت همواره دغدغه دین داشته است، تصریح کرد: روحانیت دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان های نظام را امروز وظیفه ذاتی خود می داند و در این مسیر با قدرت گام بر می دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از اهداف و توطئه های مهم دشمن در طول تاریخ خدشه دار کردن چهره روحانیت در جامعه بوده است، بیان داشت: اما این توطئه با روشنگری روحانیت و همچنین هوشیاری مردم خنثی شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم همچنان روحانیت را ملجأ و پناهگاه خود می دانند، خاطرنشان کرد: مردم بسیاری از امور و مشکلات خود را نزد علما و روحانیت طرح و رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که هر روز هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب بیشتر می شود، تصریح کرد: امروز حتی در مناطق دور افتاده و محروم نیز شاهد فعالیت های گسترده دشمنان علیه دین هستیم که حضور روحانیت در این مناطق می تواند این توطئه ها را به حداقل برساند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha