شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه موقت یزد

حوزه / امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: وضعیت نامناسب اقتصادی کشور در حال آسیب زدن به اعتقادات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد صبح امروز در جمع مدیران فرهنگی در شهرداری یزد با اشاره به وضعیت سخت کنونی کشور گفت: وضعیت نامناسب اقتصادی امروز در حال آسیب زدن به اعتقادات مردم است و می طلبد که کاری جهادی برای برون رفت از این شرایط در کشور صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور به شکلی پیش رفتیم که از هر چه از ما سوال شد، پاسخ دادیم که می دانم و این مشکلی است که امروزه بلای جان کشور شده افزود: مشورت در هر کاری سبب می شود که شخص بهترین تصمیم را اتخاذ کند و به بهترین نتیجه دست یابد.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: امروز با مریضی مواجه هستیم که اگر کسی از هر گرایشی سلیقه درمان دارد باید وارد عمل شود و لازمه آن این است که در برخی موارد عذرخواهی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی با اشاره به اینکه گاهی باید روش رسیدن به مقصد را تغییر داد تصریح کرد: در همه جای دنیا این روش مرسوم است؛ ولی نمی دانم که چرا این کار را در کشور خودمان نمی توانیم اجرایی و عملی کنیم.

وی عنوان کرد: در بسیاری از موارد می توانیم برنامه های خود را داشته باشیم اما شیوه کار را عوض کنیم تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha