پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: برخی از مردم به‌صورت ناآگاهانه و شماری از سودجویان هم به‌صورت آگاهانه دنباله‌روی توطئه‌های اقتصادی دشمن علیه ملت و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار با شماری از مسئولان استانی، با اشاره به تداوم اقدامات دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان از راه اقتصاد به دنبال خم کردن کمر نظام اسلامی هستند و متأسفانه برخی از مردم هم این توطئه دشمن را ناآگاهانه و برخی از سودجویان به‌صورت آگاهانه دنبال می‌کنند که این تهدید خطری جدی برای امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز باید به مردم امید داد تا به آینده این کشور و نظام خوش‌بین شوند و وارد اقتصاد شوند تا مشکلات اخیر حل‌وفصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شرارت‌های سیاسی و فتنه‌های سیاسی و اجتماعی، از آسیب‌هایی است که امت اسلام را تهدید می‌کند، ازاین‌رو باید مردم بدانند که در دوراهی‌ها راه صحیح کدام است.

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی به‌گونه‌ای است که حق را باطل و باطل را حق می‌پندارد، به‌گونه‌ای که کشور اسلامی ما را با همان معیار محکوم، تهدید و تحریم می‌کند و از این راه در پی ضربه زدن به امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آمریکایی‌ها و ایادی استکبار خودشان در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورها دست به آدم کشی و کودک کشی می‌زنند و خود را محافظ حقوق بشر می‌دانند و ایران که به دنبال دفاع از خاک و ناموس و اسلام است را ضد حقوق بشر می‌خوانند.

وی با اشاره به اینکه اگر تقوا داشته باشیم راه خروج از فتنه‌ها برای ما آشکار خواهد شد، افزود: اختلاط حق و باطل، اختلال در اقتصاد و اختلاف اندازی از توطئه‌های دشمنان بوده و از فتنه‌های آخرالزمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اتحاد بیشتر مسلمانان و فتنه شانسی تنها راه عبور از توطئه‌های دشمنان است، گفت: خدا مدافع دین خود بوده و اگر ما از دین او دفاع کنیم ما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha