شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/خانم علاءالدین در جمع اساتید و بانوان طلبه گفت: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از جمله مهمترین وظایف امروز حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از گرگان، خانم زهرا علاءالدین، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه عالی الزهرا(س)گرگان بیان کرد: برگزاری‌ نشست معرفتی در زمینه اهداف انقلاب، خاطره گویی «آقای کمیلی» یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه یاد یاران، بازدید از خانواده‌ معظم شهدا، زیارت قبور شهدا، فضاسازی و حضور مبلغین این مدرسه در مصلی نماز جمعه جهت پاسخگویی به سوالات دینی و مشاوره، از برنامه‌های اجرا شده معاونت فرهنگی این مدرسه در هفته دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به این که دفاع مقدس، امتحان و آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری ملت ایران بود، افزود: بر همگان لازم است که برای آگاه نمودن نسل جوان با آرمان های بزرگ انقلاب تلاش نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س)گرگان خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، از جمله وظایف حوزه های علمیه است و به عنوان مرزبانان دفاع از دین و شریعت در جهت ترویج فرهنگ بزرگ دفاع و شهادت گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha