شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
خرید از فروشگاه

حوزه/ ما نباید ناخواسته پیاده نظام دشمن باشیم، چرا وقتی قیمت یک جنسی افزایش پیدا می کند همه به فروشگاه ها هجوم می بریم در حالی که وضعیت اقتصادی چنان ایجاب می کند که خریدها در حد نیاز روزانه باشد تا وضعیت بازار به حال سابق بازگردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، نشست سیاسی با حضور خانواده های محترم شهداء 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، مدیریت، اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) دولت آباد، با سخنرانی سرهنگ دوم پاسدارمحمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاوت بسیج  برخوار، در مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) دولت آباد برگزار گردید.

سرهنگ شفیعی فرمانده ناحیه مقاوت بسیج  برخوار در سخنانی گفت: با توجه به اوضاع نابسامان و آشفته اوایل انقلاب در آن زمان تنها و قوی ترین سلاح ما در برابر دشمن فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) بود مبنی بر این که از ملت ایران می خواهم که از مسائلی که پیش آمده نترسند و توکل و اعتمادشان به خدا باشد و با ایمان و اعتماد دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی ما از بیش از 40 کشور اسیر گرفتیم و این یعنی ما با 40 کشور در حال جنگ بودیم و همین مردم با ایمان و توکل صدام را سرجای خود نشاندند و حرف آمریکا که گفته بود ما اجازه نمی دهیم نظام ایران به 40 سالگی برسد را زیر پا گذاشتند و 40 سالگی نظام را جشن گرفتند.

وی افزود: مردم ایران فتنه های مختلفی را تجربه کردند و با آن مقابله کردند تا انقلاب به پیروزی رسید و این مردم به این سادگی شکست نمی خورند و مطمئناً از فتنه فعلی کشورکه همانند 3 سال محاصره اقتصادی پیامبر و نیز بستن آب بر امام حسین علیه السلام است و برخاسته از کینه و نفرت دشمنان از این نظام است سربلند و پیروز بیرون می آییم و چشم فتنه را در می آوریم.

سرهنگ شفیع ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما نباید ناخواسته پیاده نظام دشمن باشیم، چرا وقتی قیمت یک جنسی افزایش پیدا می کند همه به فروشگاه ها هجوم می بریم در حالی که وضعیت اقتصادی چنان ایجاب می کند که خریدها در حد نیاز روزانه باشد تا وضعیت بازار به حال سابق بازگردد.

وی یادآور شد:  خواهران طلبه جزء موثرترین و معتمدترین افراد جامعه هستند و نقش بسزایی در روشنگری جامعه در تمام زمینه ها خصوصاً زمینه اقتصادی و بازار فعلی دارند.

سرهنگ شفیعی افزود: هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد ما دست خالی در مقابل دشمن پیروز شدیم امروز هم می توانیم.

وی گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که امنیت ملی چیزی نیست که از بیرون بیاوریم بلکه مردم و دولت باید آن را بوجود آورند پس مسئله دفاع مردمی است و اگر قرار بود با مذاکره به جایی برسیم، فلسطینی ها پس از 50 سال مذاکره باید می رسیدند.

وی در پایان گفت: حل مشکلات به بررسی و تلاش جهادگرانه نیاز دارد و ان شاءالله از این گردنه عبور خواهیم کرد و تا آخرین نفس از اسلام و عاشورا و راه شهداء دفاع می کنیم.

بر پایه این گزارش، در این نشست از فرزند شهید یوسفیان از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha