جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید راویان دفاع مقدس کسانی باشند که خود در دفاع مقدس حضور داشته و خاطرات را بدون شائبه تحریف با زبان خودشان مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در همایش تجلیل از فرماندهان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در منطقه پدافندهوایی شمالغرب تجلیل از دفاع مقدس را تجلیل از مردانگی دانست و ابراز داشت: تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس که در طول ۸ سال جنگ نابرابر تحمیلی دشمن خدمات بسیار ارزشمندی در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، تجلیل از مردانگی و مروت است.

وی با بیان اینکه پدافندیان قهرمان نقش بسیار ارزشمند و پررنگی در دفاع مقدس داشتند، تصریح کرد: یکی از عوامل جداشدن پدافند از بدنه نیروی هوایی نیز همین مسئله بود که خواستند نقش و ویژگی های مهم پدافند هوایی در آن دوران خود را به خوبی نشان دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه در عملیات والفجر۸ حدود ۸۰ فروند از هواپیماهای دشمن توسط پدافندهوایی سرنگون شد، تصریح کرد: پدافند هوایی در وجب به وجب میهن اسلامی از نقطه صفر مرزی در پاسگاه های ژاندارمری سابق و نیروی انتظامی امروز گرفته تا جای جای جغرافیای پهناور کشور حضور دارند و چشمی بیدار و بینا برای میهن اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکیدکرد: باید فداکاری های پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ثبت و ضبط و به آیندگان منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان آن دوران باید خاطره فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را منتشر کنند، چرا که اگر بیان نشود، دشمن خلاف واقع سخن می گوید، باید راویان دفاع مقدس کسانی باشند که خود در دفاع مقدس حضور داشته و خاطرات را بدون شائبه تحریف، با زبان خودشان مطرح کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha