سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خبرنامه رصد جنگ اقتصادی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: مردم جانباز جنگ اقتصادی اند، ما به عنوان رزمنده نظام وظیفه ای که در جنگ داشتیم باید همان وظیفه را در این دوران انجام بدهیم ؛ ما باید در هر منطقه اطراف، کمر همت ببندیم و آتش به اختیار شویم وباید حافظ خون شهداءباشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر، حجت الاسلام  سید محمدعلی هاشمی امام جمعه شهر کوشک، در جلسه ستاد بحران اقتصادی اظهار کرد: وظیفه ما مسئولان این است که آفت های خود را در زمینه اقتصادی بسنجیم و به خاطر داشته باشیم  این رفتارهای هیجانی از ما نیست، بلکه الگوی رفتارومنش ما نوجوانی است که هنگام رفتن به  روی مین، پوتین های خود را که نو بود از پای بیرون می آورد تا مال بیت المال هدر نرود.

استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مردم اهمیت اقتصاد را درک نمی کنیم در حالیکه حرمت مال مومن مانند خون اوست، :تصریح کرد مردم ما شهید داده و رنج کشیده اند، اما ناراحت نیستند و چون پاسخ آن را مشاهده کرده اند .

وی در ادامه عنوان کرد: جنگ روانی پشت جنگ اقتصادی است، اگر فردی بی تفاوتی یک مسئول را ببیند، حسی بدون پشتوانه داشتن به او دست می دهد، اما این مطلب مهم است که ما به کمک مردم نیاز داریم.

امام‌جمعه کوشک توضیح داد:  حضرت علی(ع) در توصیه به مالک اشتر می فرماید مراقب بازار باش، فروشنده طمع کار، سیری ناپذیری است و دوست دارد احتکار کند و میل به تحکم دارد، این باعث می شود عموم مردم ضرر کنند این عیب حکومتها و زمامداران است.

وی ابراز کرد: مردم جانباز جنگ اقتصادی اند، ما به عنوان رزمنده نظام وظیفه ای که در جنگ داشتیم، باید همان وظیفه را در این دوران انجام بدهیم ؛ ما باید در هر منطقه اطراف خود، کمر همت ببندیم وآتش به اختیار عمل کرده و  حافظ خون شهداءباشیم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت:  اگر یک مسئول سرد وبی تفاوت باشد در این موقع دشمن پیروز است مقام معظم رهبری در سخنرانیهای اخیر  خود، نقطه امید  به مردم دادن، ولی در مورد مسئولین می فرمایند که با عمل به وظیفه پیروزیم، بنابراین  ما به عنوان مسلمان باید به گونه ای رفتار کنیم که در روز قیامت شرمنده خون شهداء و امام راحل نباشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha