یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1036425
۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
محمد شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد از انتشار خاطرات روحانیون یزدی رزمنده هشت سال دفاع مقدس و برگزاری همایشی با موضوع جنگ تحمیلی برای اساتید حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری نشست مشترک مدیران حوزه علمیه یزد با اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تکلیفی است که باید با جدیت و همتی مضاعف دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه خاطرات روحانیون یزدی رزمنده هشت سال دفاع مقدس منتشر خواهد شد، گفت: در روزهای آتی همایشی با موضوع جنگ تحمیلی برای اساتید حوزه علمیه یزد اجرا خواهد شد.

خاطرات روحانیون رزمنده یزدی هشت سال دفاع مقدس منتشر می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین شمس با تأکید بر اینکه باید فرهنگ متعالی مقاومت را به طلاب آموخت، تصریح کرد: یک درس با موضوع "هشت سال دفاع مقدس" به دروس اقتضایی حوزه علمیه یزد اضافه خواهد شد که مدیران مدارس‌ علمیه لازم است بر تحقق آن اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری سفرهای "راهیان نور" یادآور شد: در برگزاری این سفرها، طلاب حوزه علمیه یزد به خصوص طلاب پایه‌های یک تا سه حضوری فعال داشته و خواهند داشت.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha