پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه جنگ نرم امروز، ادامۀ جنگ تحمیلی دیروز است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دیروز با تحمیل جنگ ۸ ساله و امروز هم با تهیه آتش توپخانه رسانه ای، تنور جنگ نرم را داغ کرده اند.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور روحیه ایثار و نشان غیرت انقلابی است، اظهار داشت: دفاع مقدس ماهیت دنیای غرب را در پشتیبانی از شاه ملعون و حمایت همه جانبه از ماشین جنگی صدام، برای شکست انقلاب آشکار کرد.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: عللی که موجب حمله صدام ملعون به خاک جمهوری اسلامی شد، نوپا بودن انقلاب، وجود برخی نظامیان وابسته در ارتش و عدم توانمندی نظامی، خیانت سفارت آمریکا در تهران و حمایت تمام عیار غرب از ارتش بعث عراق بود.

وی در ادامه اظهار کرد: ناتوی فرهنگی و جنگ رسانه ای در حقیقت ادامه خباثت های استکبار جهانی در سالهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در قالب نبرد نظامی است.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: عدم تعهد انقلابی در روحیه فردی برخی برنامه ریزان و متولیان فرهنگی پس از قبول قطعنامه، و از طرفی حضور پیاده نظام دشمن و پادوهای سیاسی با نفوذ در برخی مراکز مهم تصمیم گیری، همراه با توسعه فرهنگ بیگانه، زمینه سازی برای «جنگ نرم» را فراهم کرد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه جنگ نرم امروز، ادامه جنگ تحمیلی دیروز است، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دیروز با تحمیل جنگ ۸ ساله و امروز هم با تهیه آتش توپخانه رسانه ها، تنور جنگ نرم را داغ کرده اند.

این استاد حوزوی اظهار کرد: برخلاف صاحبان اندیشه «توهم توطئه» و جریان غربگرا، دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه دست از خباثت برنداشته، بلکه با راه اندازی «جنگ نرم» اعتقاد و فرهنگ ایرانی اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین خط امام(ره) و انقلابیون استحاله شده دهه ۶۰ که در عمل به فرامین حضرت امام(ره) و باور به ارزشهای انقلاب و استکبار ستیزی پشیمان شده، لجن پراکنی آشکار دشمنان علیه نظام اسلامی را در «جنگ نرم» نادیده می گیرند.

وی در پایان گفت: ماهیت استکبار جهانی نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده، بلکه تاکتیک های شیطان بزرگ عوض شده و خواص مردود و دلدادگان به غرب، به علت بی بصیرتی، در «جنگ نرم» قافیه را در برابر ابرقدرت های پوشالی باخته اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha