پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدا بنده لو مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با بیان اینکه حضور حوزویان در فضای مجازی مثل همچون دفاع مقدس الزامی است، ادامه داد: حضور در فضای مجازی آرایش جنگی جهادگرانه است و بر روحانیت بصیر و انقلابی تکلیف است که از حریم ارزشهای الهی و آرمان های انقلابی، در مقابل هجمۀ دشمنان دفاع کنند.

حجت الاسلام قدرت الله خدا بنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن، اظهار داشت: سردمداران اردوگاه باطل وقتی از نبرد نظامی طرفی نبستند، به سراغ گزینه «ناتوی فرهنگی» آمدند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب ادامه داد: امروز فضای مجازی و رزمندگان جبهه جنگ نرم، نیاز به پشتیبانی محتوایی فرهنگ غنی اسلام و مکتب انسان ساز تشییع در مقابله با هجمۀ فرهنگی دشمن دارند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت با کمی ادوات نظامی می شود در مقابل دشمنان دین خدا ایستاد؛ در فضای مجازی هم باید همان رزمندگان جبهه های حق علیه باطل باشیم.

حجت الاسلام خدابنده لو بیان کرد: دیروز در دفاع مقدس مهمترین ابزار دفاع از حریم مرزهای کشور، ادوات نظامی بود، اما امروز تسلیحات مقابله با دشمنان فرهنگ ایران اسلامی، پشتوانۀ عظیم منابع دین خدا، ارزش های الهی و آرمانهای امامین انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب اظهار کرد: حضور روحانیون رزمی، تبلیغی در کنار رزمندگان دفاع مقدس، پشتوانه همه جانبه در پیروزی های مختلف را رقم زد و امروز با همان همدلی و اتحاد فکری، فرهنگی می توان دشمن را در ناتوی فرهنگی شکست داد.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطر نشان کرد: شایسته است پیشقراولان جبهۀ رسانه و فضای مجازی، حوزه های انقلابی باشند، تا به راحتی شبهات تکراری گذشته را پاسخ داده و وابستگی فرقه های جعلی انگلیسی را یکی پس از دیگری برای مردم آشکار نمایند.

وی در پایان گفت: تهدید دشمن را در فضای مجازی به فرصت تبدیل کنیم و با نشر محتوای خوب فرهنگی و انقلابی، اثرات ماندگار و ارزشمندی را در دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha