جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی معاون امور اجرایی و برنامه ریزی این مجمع را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی «مهدی آقامحمد» را به عنوان معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی آقامحمد(زید عزه العالی)

نظر به مراتب تدین و تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و سوابق طولانی و اشراف علمی وعملی شما در حوزه مسائل مالی و اداری، بدینوسیله جنابعالی را به سمت معاون امور اجرائی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، منصوب می نمایم.

امیدوارم با همت والا و پشتکاری که همیشه داشته اید و با بهره گیری از تجارب گذشته، در راستای نوسازی مجمع، نسبت به ساماندهی امور و فراهم آوری زمینه ارتقاء همه جانبه و تقویت بنیه اداری، مالی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجمع و ساماندهی نیروهای انسانی از جمیع جهات و اتخاذ تمهیدات لازم، زمینه را برای پیشرفت سریع و آسان این نهاد در تمام ابعاد را فراهم سازید.

امید است با استعانت از خداوند متعال(جل جلاله) و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالی مجمع تقریب موفق و مؤید باشید.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات خالصانه و تلاش های فراوان و ارزشمند برادر عزیز جناب آقای مهندس محمد دلبری(زید عزه العالی) درمدت تصدی مسئولیت این معاونت کمال تشکر و امتنان را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha