سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه موقت ورامین

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: هشدار می دهم اگر اتفاقی در ورامین بیفتد و این امکانات کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه که با همدلی و همراهی برخی مسئولان اجرایی می توانست در شهر به کار گرفته شود، نباشد، تمام مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و می کنند باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل آتش نشانی شهرستان که بمناسبت ۷ مهرماه و سالروز تاسیس این سازمان برگزار شد، گفت: معنا ندارد از سال ۱۳۹۶ تاکنون با وجود پرداخت اولیه هزینه خرید نردبان ۵۶ متری آتش‌نشانی، همچنان این موضوع به سرانجام نرسیده باشد.

وی ادامه داد: امروز اگر اتفاق ناگواری در ساختمان های بلند مرتبه ورامین بیفتد، با نبود امکاناتی نظیر نردبان ۵۶ متری، چه کار می خواهیم بکنیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: سال ۱۳۹۶ بودجه قابل توجهی برای خرید نردبان ۵۶ متری برای ورامین پرداخت شده و امروز به دلیل عدم همت برخی مسئولان و عدم اجرای تعهدات، هنوز این تجهیزات به ورامین نرسیده است.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: هشدار می دهم اگر اتفاقی در ورامین بیفتد و این امکانات کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه که با همدلی و همراهی برخی مسئولان اجرایی می توانست در شهر به کار گرفته شود، نباشد، تمام مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و می کنند باید پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: امروز سازمان آتش نشانی ورامین به رسالت و وظیفه خود به خوبی عمل کرده و آتش نشانان ورامینی از جان خود برای نجات شهروندان مایه گذاشته اند و این مایه تأسف است که برخی مسئولان برای تامین نیازهای آتش نشانی کوتاهی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha