پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای هماهنگی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامی داشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ است و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه  هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله نهم دی با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو، در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محسن محمودی در این جلسه با تاکید بر اهمیت حماسه نهم دی، اظهار داشت: نهم دی یکی از قله های افتخار آفرین ملت ایران است. امسال نهم با فاطمیه اول مصادف شده است، لذا حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود که باید از این فرصت نیز جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه های دشمنان نهایت استفاده را برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به بیماری فراگیر ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده در این زمینه باید ضمن رعایت بهداشت، توجه ویژه به وجود قطب عالم هستی امام زمان(عج) داشته باشیم و توسل به ساحت ایشان از خاطره ها فراموش نشود.

 وی ادامه: دشمنان دائما در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه های آنان خنثی شده، ولی نهم دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

 وی اظهار کرد:  ۱۳ آبان بنابر نظر مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا احترام قائل شدیم و علی‌رغم گله مندی از اعلام و تصمیم گیری دیر هنگام این ستاد، مراسم نهم دی لغو شد، ولی انتظار داریم برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل های بهداشتی را تدوین کنند چرا که این نحوه تصمیم گیری ها آسیب های جدی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمودی افزود: ما برای یوم الله نهم دی پیش بینی مراسم محدود همراه با رعایت تمام دستورات بهداشتی را خواهیم کرد، ولی باید با برنامه ریزی های مناسب در فضای مجازی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت های مساجد، هیئات مذهبی، بسیج شهرداری، دانشجویی، دانش آموزی و حوزوی اهمیت جدی داد.

وی در پایان از کلیه دستگاه‌ها خواست با استفاده از نظرات صاحبنظران برنامه‌ریزی مناسب را برای گرامیداشت حماسه نهم دی را داشته و به این شورا ارائه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha