جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدیدامام جمعه ورامین

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین در بازدید از شهرک صنعتی خیرآباد، گفت: علاج بیکاری اقدامات جهادی برای رفع موانع تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین در بازدید از شهرک صنعتی خیرآباد و شنیدن مشکلات صنعتگران و کارگران، اظهار داشت: مسئولان باید در رسیدگی به مشکلات این شهرک رسیدگی فوری و سریع داشته باشند و صرف شعار، مشکلات قابل حل نخواهد شد و علاج بیکاری اقدامات جهادی برای رفع موانع تولید و اشتغال است.

وی افزود: اگر مشکلات قانونی و اجرایی وجود دارد باید با روحیه جهادی برطرف شود. معنا ندارد که برخی کارگران در فضای سرد و بدون گاز کار کنند، در حالی که امکان گازرسانی وجود دارد!

حجت الاسلام محمودی با درخواست از مسئولان استانی در خصوص مساعدت های لازم نسبت به واحدهای تولیدی و کارگاهی این شهرک، اظهار کرد: از استاندار محترم و شرکت شهرک های صنعتی درخواست می کنم به سرعت در این رابطه اقدام کنند. این اقدامات می تواند در جهت حمایت تولید و اشتغال موثر باشد و گامی موثر در رفع بیکاری باشد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به شعار سال، افزود: رونق و جهش تولید با شعار تحقق پیدا نمی کند، بلکه باید مدیران موانع تولید را برطرف کنند. البته اگر تخلفاتی وجود دارد در چارچوب قانون پیگیری شود ولی همه بدانند امروز اولویت اول حمایت از تولید و رفع موانع آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha